lördag 6 december 2008

Nice, och så överlevde man DAY1B i UnibetOpen =)

Hejsan på er, nu chockade jag mig själv och kom vidare till Dag 2...
Det gjorde inte min nya polare Dan Glimne =)
Skojar bara, men han var väldigt trevlig, fick här ett foto på honom och mig ;-)


Nervöst, nu fick jag min plast, sämsta bordet? Precis vid utgången, jaja... man får väl hoppas på mera tur med korten =)


"SHUFFLE UP AND DEAL" =)


Min stack halvägs på Dag 1B... ca 25k


TADA:
Och så överlevde man dag 1, med en stack på 37300... spelade väldigt tight sista timmen och tappade ca 5k på blinds och antes... ville ju inte riska att åka ut, bara för ATT komma till dag2 skulle ju vara en bedrift, så jag satsade på försiktighet, kanske lite väl...
var som mest uppe i ca 42-43k

och trött blir man, klockan är 0300...
Ska duscha och sedan sova... så man orkar fortsättningen imorgon =)
Nu gäller det att bygga stack utan att ta för mycket risker... ett svårt jobb.
Ska man satsa på att vinna turneringen och ha kul, eller ska man försöka bara komma innanför pengarna och kanske "bara" få lite...
Hmm. få se hur galen jag blir... men för feg ska jag inte vara, man måste ju satsa för att vinna och det lär väl vara typ 2/3 chans att man hamnar utanför... men ska försöka !!


Dan hade inte samam tur utan åkte ut. Han åkte på däng mot ett fyrtal i 8or, ett hårt slag, lite svårt att slå en sådan hand.
Logging off, 1 slotty per minut för internet...

Inga kommentarer: