onsdag 10 december 2008

Avancerad Java och en massa nätpoker

Då sitter man och har tråkigt på ett hotellrum i stockholm... som har superkasst internet...
WLAN med dålig täckning... jippi... och jag bor ändå mitt i hotellet... sååå kasst...
Och så tappar man anslutning lite då och då... (svag signalstyrka)
Nej, tacka vet jag en riktig härlig 100Mbit urtag =) som vi kanske ska få hemma när de installerar fjärrvärmen nästa år.

Dagens resultat blev +15 dollar tror jag, om det inte var +25, jaja, + en del i alla fall

Är de sjukt dåliga i en $5 dollars MTT med flera tusen startade, så säg???
Kolla in denna sjuka hand, själv slängde jag nåt skräp förstås:

Var får de allt ifrån, jag bara undrar...

VILL HEM!!! Men visst, mersmak på poker har man ju fått. Igår hittade jag en ny lite mini-turbo tävling 180pers med bara 2.2 dollar i insats... (OCH TURBO =)
Gillar turbo, de tar bara 2 timmar (max) istället för 4.5-5 timmar för en vanlig, alldeles för segt och dålig $/h peng...

I alla fall igår kom jag 3a och fick $42.87 (-2.2) eller nåt sånt, det kompenserade ganska bra för de andra 3 S&Gs jag hade spelat bort lite dollar på... men slutade några ynka dollar plus i alla fall.
Nehepp nu måste jag sova...

Inga kommentarer: