lördag 11 oktober 2008

HEAVY METAL...

Hallå, nu är jag helt förstörd i huvudet, och min syn skrollar/rör sig hela tiden...
hmm, är jag sjuk??? eller vad har hänt???
Nej det är värre än så, detta har kommit in i huset:

Jodå, det är en riktigt fin kartong som innehöll 2st plastgitarrer...
hmm., är man för gammal för att leka....

NEJDÅ!!! Guitar Hero III är ett SJUKT beroendeframkallande spel!


Man bara SUGS fast i soffan, framför en TV-skärm som rör sig, med hög volym i högtalarna =)

Här sitter Angela och spelar:

Det går ju riktigt bra!! Rockmätaren i topp...

Själv skulle jag behöva gå ut och hälsa på de här:
(Bild från när jag gick spåret sist... Jo, kossor finns i verkligheten, inte bara i köttdisken ;-)

*** ROCK ON DUDES ***

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja tror Mike får passa sig för frugan din...!
Men vad har kossan mé Guitar Hero o göra mé? Förutom att dom é goa o äta och då INTE råa!

BUBBEN sa...

Att man inte borde sitta framför TVn hela dagarna och spela Guitar Hero, utan gå ut i motions-spåret och få lite motion, natur och frisk luft.. =)