lördag 20 september 2008

Sovmorgon ala LUND...

Sovmorgon i Lund går tydligen till så här...

yrvaken blir man medsläpad av syster till gymmet Gärdahallen i Lund

----------------------------------------------------------------------------------

Jo, jag är nere och hälsar på min syrra och hennes familj i Liiijuuuuuuuund:

hon väntar sitt 2a barn nu, det är kul! Man ska bli dubbel-morbror!

Igår tog min pappa och jag Volvon ner till Lund:
E4an och en kul rondell när vi åkte av och käkade, kan ha varit i Värnamo, eller nåt sånt

På lördag morgon bär det av till gympa för Isak som börjar kl 0900...

Medan Tord, Anders och Isak gympade, så tog Syrran och jag en timme i gymmet:

Fast först var det lite uppvärmning på en gammal favorit, fitness flyern:

pust...

Samtidigt så var lilla Isak på barngymnastik med pappa Anders och morfar Tord:



Isak med pappa Anders:



sedan var vi trötta och åkte hem:

1 kommentar:

Angela sa...

Så duktiga ni är som tränar =) Här var det välbehövlig sovmorgon fram till 9.30, inte alls dumt.