fredag 12 september 2008

Hoppsan, idag lyckades jag kvala in till POKER-SM! och i omaha potlimit...

Nejmen, min lilla hobby, ni vet online-poker... jo jag hittade en kvaltävlning till Poker-SM (ja då pratar vi online-poker-SM) som går på Unibet. Sanktionerat av Svenska Poker Förbundet!


Här är handen jag vann med... The Nuts, ni vet... =) (nördspråk för bästa möjliga handen....
håll i er, alla icke-pokernördar...

> Game # 2,174,780,650 starting.
> Dealing Hole Cards(7d Js Qc Ah)
> Bl4ckWidow raised for 200
> sandsater called for 200
> Dealing the Flop(10h Qd Kc )
> sandsater bet for 600
> Bl4ckWidow called for 600
> Dealing the Turn(2c )
> sandsater checked
> Bl4ckWidow bet for 1,800
> sandsater went all-in for 3,532.50
> Bl4ckWidow called for 1,732.50
> Dealing the River(5s )
> Bl4ckWidow wins 8,865 with a Straight, Ace high
> sandsater has left the tournament in 2nd place
> Bl4ckWidow has left the tournament in 1st place, winning entry to tournament Poker-SM Online Omaha (2044151)

hmm, idag är en svart dag för GI... (så mycket kolhydrater som jag ätit, ajajaj...)
taco-buffé till lunch... hmm, det räcker nog så... och, jo, kebabrulle till kvällen, men det blev i alla fall Cola-Light, klart bättre än sockrad dricka.

Nörd logging out... =)

Inga kommentarer: