söndag 28 september 2008

På söndagsutflykt i skogarna söder om Lund

Hej hoj, oj vad det tar tid att blogga... =)
Hoppas någon tycker det är kul bara...
Hmm, nu får jag skriva lite i efterhand.. skriva ikapp lite...
Förra helgen var jag och pappa nere hos min syster i Lund, men det kanske ni såg i förra inlägget?

Tror ni man får sovmorgon på en Söndag då?
Nej, jag vill sova ju....


zzzz....
zzz...
zz..
z..

Nehepp, utsläpad i skogen...


Men det var fint väder (pappa Anders, Isak och morfar Tord)


Min syster Ylva är som vanligt en liten solstråle:


Skogarna söder om Lund kan vara så här fina:


Far far away... långt ute i skogen... kurrar i magen!


Efter ett tag, vill alla ha lite fika, och rakt ut i skogen bär det av:


Bulle är gott:


Visst är det fint i skogen?? (Håller fast Isak för korttagning...)


Me myself and I (Hasse) och syrran (Ylva):



Dagens citat (Lennie Norman):
"SKA TESTA NATUREN LITE BARA...."

Inga kommentarer: