måndag 23 februari 2009

Gymmet en gång i veckan!

Tack vare min arbetsgivare - ja ni vet ett stort svenskt IT-företag som heter Ericsson =) så får jag träna en timme på arbetstid per vecka! Helt otroligt nice!
Och det gör ju att man "måste" släpa sig till gymmet, minst en gång i veckan, och det gör jag väl nästan också. Plus att jag försöker ut och gå lite på luncherna också.




Hmm. försökt att blogga ett par av dessa bilder via mobilen, men det gick inte...
men nu tog jag i med hårdhandskarna och laddade in alla mina bilder från mobilen till datorn!
Hoppas allt är bra med er. och jag minns inte alls vad jag skrev i mobilbloggen... men men, nu är jag här i alla fall. Jo förresten, något om att jag ska försöka blogga oftare, och jag hoppas, eller ni kanske, att det blir så...



Och du - träna kan man inte göra för mycket, eller?? hmm, Kanske om man är för extrem...

Och, Ja, jag har faktistk köpt både styrketräningskort och gympa-kort på friskis och svettis, riktigt trevligt faktiskt! rekommenderas varmt! och billigt också, finns de som jobbar ideellt fortfarande, tror man knappt... =) tack för det!!


--- === Bye Bye === ---

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja tycker du é fin som du utan en massa yhårda muskler som frugan din får skavsår av... ;-)

Kan du int lära upp min Gubbe som har tummen mitt hand när det gäller elektronik?