lördag 12 september 2009

Ont i magen...

Ajajaj, ONT i magen... är det galla, laktos, gluten, inflamation eller någon nöff nöff influensa???
eller är det värre än så...
Min syster har förmodligen gallproblem, så jag kanske har samma problem.
nog för att man är hypokondriker, så man har ju allt möjligt... hoppas inte det är något livshotande.

Först provade jag att fasta ett dygn.
sedan så körde hennes spexia diet ett par måltider:
(Jasmin-ris och kokt fisk, spexade till det med hemkokt spenat =(
Men så struntade jag i att jag hade ont i magen och åkte
till min kompis Ulf istället - som bor vid slussen:
Och så spelade vi poker på nätet
Och så vann jag nästan $60 dollar... så det var ju kul i alla fall.
Stackars mage... får väl se om det går över lagom tills man fick tid på vårdcentralen om två veckor...

Inga kommentarer: