måndag 31 augusti 2009

IRMAS DOP

Här är min systers familj, med deras lilla minsta
IRMA
så ska man sjunga
med heligt vatten man döps
=)
vilken solig fin dag vi fick
Oj vad ljust det är i solen
Sedan blev det smörgåstårta..
Bubben och pappa (och förstås Irmas morfar)
Syster med huvudpersonen
Här packas en liten mjukis hund upp (som vi gav henne)
Oj vad paket
min kusin Erik, farbror Bosse och hans fru Karin
Irmas glada farfar
man kan bli trött av att vara head attraction...
Massor med paket och kort, vi gav även ett paket
mitt i bilden, med avgjutninskit för att gjuta av
små söta händer och fötter med tillhörande ramar
finklädd fick man vara också dagen till ära
Och så mera tårta... syrrans egna skapelser, mums =)
Det var allt för denna gång!
Om det är någon mera som önskar vara med i bloggen,
och som jag säkert har kort på som var där, säg till
så lägger jag upp fler bilder här... =)
(((eller som vill att jag tar bort bilder på dem.. säg till)))

Inga kommentarer: