måndag 3 augusti 2009

Båttur No 3 - Motor utflykt till en Ö

Båtutflykt igen
No 3 - Motor utflykt till en Ö
Isak vill som vanligt vara med på bild! 3.5 år, min syster Ylvas älsta barn
Själv var inte syrran med ut till sjön, hon tog hand om lilla Irma som bara är några månader gammal.
Framme vid sjön:
Nu ska det åkas motor.
hmm, oklippt och orakad... Ja, men kul att motorn funkar!
Syrrans man Anders och lilla junior Isak 3,5 år.
Tror de tyckte det var kul med motor!

Jo det är en visselpipa på flytvästen
Vita näckrosor hittade vi på ett ställe på "vägen"...
fint
Framme på lilla badön som vi brukar kalla den.
Vad säger man...
Fika dags
Lilla ön
Från pokerspelare till naturälskare... vad hände...???
Nejmen, hela besättningen!
Fika - Jummie...
Fint
Natur igen... mega-nice
Vi var tvugna (Isak i alla fall) och skicka iväg ett par barkbåtar...
Tvätta händerna utan att falla i...
Nej, dags att åka hem, det var fint här på ön!
Da båt...
Hopp in i båten
brum brum, motorn gick som en klocka!
Isak
bye bye ön
på väg tillbaka
jahapp, en båt
mera fin natur
Oj vilka branta klippor
hej hej!
Mera klippor, kolla in vad det speglar sig fint!
på väg hem
NU vill vi hem... på riktigt...
straxt hemma, den beryktade klippan
så avslutar jag med min första bloggade video...





The End

3 kommentarer:

aalmag sa...

Hej Bubben!
Googlade efter en lösning på mitt problem med min LG rh177 och hittede din blogg och sog att du faktiskt hade löst problemet.

Har själv sökt lösningen under en längre tid utan ett tillfredsställande svar.

Jag har exakt samma problem med min LG rh177, skulle det vara möjligt att få ta del av exakt hur du fixade den??

BUBBEN sa...

Hejsan, jo du kan ju kolla mitt andra inlägg om det: http://bubbenz.blogspot.com/2009/02/lagade-dvdn-helnojd.html
I annat fall så tror jag att jag mailade till dig också. Det var det lilla fyrkantiga kretskortet (det med små bandkablar till DVD och HDn som var glapp, alltså i sin koppling mot moderkortet (stora kretskortet som sitter i botten).
mvh Bubben

BUBBEN sa...

Nehepp, ingen som läser min blogg längre? Alla sitter väl med Faceeeebook... har ju en sida där med, men det är ju inte riktigt samma sak som en riktig bloggsida. Eller tycker ni att man ska byta?