lördag 8 augusti 2009

Båttur No4 och 5 - igen... ??

Halloj, nej nu får det väl bli slut på alla båt-turs-bilder snart...
men, nej nej, några till ska ni få, vi hade så härligt ute på skön.
Här är min kompis ulf och jag som varit ute ett par gånger =)

Båttur No 4

Da bubbe körande lilla båten
brum brum - pimpad med 98 oktan...
Ulf
och jag fikade lite på en trevlig ö
"Vrålåket"
fika
Ulf bakom ratten:
Kärr-spindel, ca 8-10 cm stor... på våran båtplats...

Båttur No 5

me
semester!
Sååååå sjukt! Mitt i en vik, en bastu på en flotte...
Lyllo dem som har den... Coolt va?? =)
Men jag hade visst också lite semester!
Fin natur på sjön
Kul att åka runt och kolla på naturen
Här badade vi faktiskt! Riktigt varmt och skönt denna gång!
-- the end --

2 kommentarer:

Angela sa...

Cool "flotte"! Det bästa är att det måste finnas några till med tanke på att de numrerat dom. Ser ut som att det står en tvåa på den ni hittade =)
Fina bilder på fina gubbar!

Stefan sa...

Fy fasen vilken monster spindel.