torsdag 20 november 2008

Ses i Warszawa... hmm... =) HJÄLP!!!

Vad är nu detta? Jo, ni som känner mig kankse har hört det redan, jag har nämligen spelat en freeroll på Unibet... ... .... ... bara på skoj... =) och så går man och vinner.... ett stort fint pris!!


kolla på unibetopen.com så får ni veta mera...

Tack för det UNIBET.COM !! :-D


Av 1321 spelare så fick 2an till och med 1321 ingenting... grymt men sannt... efter 4 timmars slit, (bara på skoj, men man måste ju kämpa --- tävlingsmänninska som man är...) så vann jag =)

Flyg, hotell och startavgift mm... hela paketet, och sitta där, kanske tom i TV... HJÄLP!!
och spela poker... nördigt, härligt, eller bara spännande...
Det är bara ett par små live-turneringar jag varit med i förut och den största i Grebbestad, bustade polisen... för live-poker är inte tillåtet i sverige... (DÅLIGT!! och väldigt fånigt..)

Ja, i vilket fall så kommer det här att bli en upplevelse man aldrig glömmer!!
mera info kommer senare i veckan.. för nu är det 2 veckor kvar... (Hjälp, jag är nervös på riktigt...)

Tack för det UNIBET =)

1 kommentar:

Angela sa...

Lycka till och se till att komma hem sen när du vunnit hela skiten!!