torsdag 13 november 2008

Biljard och mormor...

Hejsan, nu är det jag som spammar er med flera bilder igen...
Hmm, det var dags att damma av den gamla biljardkön. Ja det är inte dålig på något sätt, det är ju ändå en gammal hedlig Mucci-kö, en av de dyraste =)
Så här ser det ut nere på hallen, det var faktiskt riktigt mycket folk och spelade, bland annat ett par gamla jobbarkompisar till mig. Det var trevligt. Och en och annan boll fick man ner också =)
Innan biljarden var jag hos mormor, 93 år, och en anings tjatig, eller ska man säga glömsk, men hon är förlåten, hon är ju i alla fall min mormor... =)

Innan biljarden blev det lite "anti-gi" mat, hmm, jo, en kebabrulle på kebabbaren, men jag försökte slänga lite av brödet i alla fall. Ingen bild på det, så ni får hålla tillgodo med en kaffe-skål med mormor...

Nejmen, vad är detta??? En bonusbild smög sig in...
Detta är en gi-maträtt förstås, Bubben special: Köttbullswok, grädda eller kokosmjölk funkar fint, paprika, soja, rödlök, broccoli, massa lidl-köttbullar med mycket kött i (och tyvärr mjölkpulver), och istället för potatis, en rykande varm blandning av grönsaker.
SUPER-GOTT förstås... =) och Nej, man saknar inte potatis/ris/pasta till...

Men hallå, det börjar sprida sig rykten om min SM-placering och en resa till polen, men det kommer jag snart berätta mera om... =) jo det handlade om poker, men det gör det inte nu, så ni får hålla tillgodo så länge!
/// BUBBEN

1 kommentar:

Angela sa...

*** GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ***
Hoppas att du blev nöjd med presenter och uppvaktning. Kraaam!!