söndag 30 november 2008

Första Advent IDAG!! Och granen uppe!!

Nejmen??? Granen uppe redan???
och på svar på den frågan så säger jag:
JAJJEMENSAN!!
Blev så inspirerad av mina kompisar Malin och Stefan som redan hade satt upp en jättefin gran hemma hos dem, igår när jag var där och käkade min favorit: TACOS... och kollade lite på Film.
Det var mycket trevligt, och de hade julpyntat väldigt, så jag blev lite stressad och åkte direkt hem och jobbade till 01.00 på natten med att få upp alla advents stakar och få ihop det som ni ser på bilden ovan... (tyvärr gör alla bokhyller i bakgrunden att granen inte kommer riktigt till sin rätt, men det är fin på riktigt... vår fina plastgran =)
Hjälp snart är det Polen som gäller... nu på onsdag kväll bär det av ner till syrran och på torsdag är det flyg från Köpenhamn till Warzawa tidigt på morgonen =)

Ehhh... HJÄLP... (ja lite nervös då...)

1 kommentar:

Anonym sa...

Snyggt pyntat. Jag trodde inte du skulle orka med det när du kom hem mitt i natten.