lördag 28 augusti 2010

Varför tar det två timmar att packa diskmaskinen?

Halloj, igår tog det hela två timmar att packa diskmaskinen...
Varför då kan man fråga sig... ???
Är jag slö?? Ja, säkert, men inte bara därför...

Jo, jag är gräsänkling nu i två dagar, ett par av mina sista dagar innan jag börjar jobba.

Och då måste man, förutom att få hjälp med att öppna och stänga diskmaskinsluckan 300ggr, byta blöjor och kanske ge lite mjölk emellanåt också.

Så, jag börjar förstå det här med hemmafruar, det är MER än ett heltidsjobb...

Men det är kul =)

och spännande....

.... man vet aldrig vad junior hittar på för nytt bus...

Precis nyss hittade han volymen på stereon och drog upp radion på 100 dB...

Senare idag ska vi (jag och Jotte, då frugan är och shoppar och roar sig i stockholm) åka till faster Ylva och hälsa på hennes två busiga barn (för hon är gräsänka idag... ... så passande)

Inga kommentarer: