söndag 30 januari 2011

Jotte musikalisk, konstnär och på Ica Maxi


Jotte och jag var på Ica Maxi igår... tyvärr somnade han i bilen på vägen dit, och förr har jag helt enkelt ställt bilstolen direkt i kundvagnen...
Men nu har vi precis bytt till en större bilstol, MEN SKAM DEN SOM GER SIG
Största kundvagnen jag hittade funkade ju ;-)

Häromdagen så ritade han en fin teckning åt pappa (massa slumpvis prickar och streck typ, men världens finaste tycker pappa =)
hmm, oj vad grön du är på tungan Jotte ;-)

Sen dansade han loss lite för några dagar sedan, när jag hade radion på lite...
Gör sig väl bäst i video-form (tagen med dåligt ljus om min iPhone):

fast videon kanske inte kommer över till facebook!? jaja, då missar ni det, eller så får ni gå in på orginalsidan:

http://bubbenz.blogspot.com =)

Inga kommentarer: