torsdag 2 april 2009

Liten ny TV...


behöver jag säga något mera... =) jo, den var lite dyr förstås... =) men det får man väl ta...
kan ju inte skylla på att jag tjänar för dåligt... så nu äntligen var det dags att byta ut 63kilos aset till 32" tv...
det blev en Plasma, men inrådan från ett par jobbarkompisar och min videofil kompis.
Samsung har jag fått för mig är bra prylar, och jodå, den här heter
 SAMSUNG PS-50A656 50# PLASMA-TV FULL-HD
och är ganska okej... =) motsvarande LCD drar väl hälften i el, men var 5 tusen dyrare...
så det fick bli en plasma... plus att jag lyckades få lite rabatt också =)
Och jodå, den funkar riktigt bra! Klockren bild... till och med analog full HD 1920x1200 från datorn var superskarp... och sämre lär det inte bli med en DVI->HDMI kabel från biltema =)

Inga kommentarer: