torsdag 26 mars 2009

Djxxxx motor... hur kunde de...


Djxxxx motor... hur kunde de... sätta fast skruvarna sådär...
Jag har ju sålt lilla pärlan till mamma! Hon ska snart åka OJDI, hehe, nej, men Audi A3, en riktigt fin bil. Fast först behövs den trimmas lite...
har lovat att trimma upp tomgången lite, för jag var ju inte sugen på att betala 4-5 tusen för att de ska byta en hel stor burk, när det egentligen räcker med att skruva på en liten ratt... (potentiometer).

Nu har jag sågat av en bits också för att försöka komma åt den sista skruven...
det är ju HELT OMÖJLIGT... jag blir galen, efter 4-5 timmar på samma lock...
och 3-4 försök... ser ni den... nej, inte jag heller, för det sitter typ en motor ivägen för den lilla gasspjället...

Och så har jag underredsbehandlat både audin som mamma ska ha och våran Volvo V50.
DYRT... 6000 kr per bil, men hoppas det är värt det...
Luktar skitilla gör det i alla fall... man blir nästan drogad av att åka bil :(
Men rosten fick en match... och förlorade (hoppas jag...)

Ja ni, ska väl skruva vidare på bilen så fort det här vita skiten försvunnit och våren kommit åter... man kan ju alltid hoppas, förr eller senare borde det väl ändå bli vår... våren som ångrade sig...

/BYE/

Inga kommentarer: