söndag 11 januari 2009

Helt sinnessjukt:-) +$290 på fem timmars nöje!


Detta är inte glass;) men det kunde ha varit det... Fast det äter inte jag längre:-). Detta är lite mera LCHF fika, för det är hallon med vispad grädde blandat med mörk 75%ig choklad. Mums! Och bara några få kolhydrater i :-) smakade nästan som glass och hallon. Men det var inte därför jag skriver detta. Utan för att jag imorse började dagen med 6fixed bord i 1,5 timmar och plussade $120, helt sjuk kross:-) nu ikväll ett pass till och lika mycket till på ca 3timmar. Totalt på 5timmar hela +$290 vilket är mitt bästa resultat på en dag. Hittills B-)

1 kommentar:

Angela sa...

"glassen" var jättegod men Mmmm jag skulle lätt kunna tänka mig en sån där kebab utan bröd igen.

Förresten har du en utmärkelse í min blogg. :)