torsdag 10 november 2011

Canada Ottawa

Det började med typ ett dygns resa... från Linköpings flygplats kl 06:00, ja eller egentligen med taxin 04:25...


pigg o glad 2 timmars flyg till amsterdam holland:
planet jag åkte med:


usch, vänta 5 timmar...


nästa plan, stooort, 2 vångingar


jo, suck trånga säten
egen underhållningsdatortvskärm:


man saknar ju familjen o vad hittar jag för film:


den är ju lite kul o så tänker jag på min lille goa son som alltid vill kolla på "biiilla" :-)
himla snyggt gjord:


segt... har det inte gått 8+ timmar än?


coolt el ska jag säga Cool


suck seeeegt... Sjukt långt
över grönland är det kallt i alla fall så här högt:


zzzz
mera film


suck...


sjuk lång flygning har jag redan sagt det...


rusa till nästa flyg i toronto


o sen :-) framme efter ett dygns resa (18h?)


snygg fontän
forts kommer...
---=== http://hasseb.net - Posted using my iPhone-app :-) ===---

1 kommentar:

Angela sa...

Skönt att du kom fram ordentligt. Nu ska vi bara se till att få hem dig oxå!
Jag förstår att det är jobbigt med så långa resor. Tur att vi inte har några planer på att fara till Thailand =)