tisdag 9 augusti 2011

Barnets bästa vän B el C?

Hallå igen, jag utlovade fler blogginlägg från min bloggsida http://hasseb.net el. http://bubbenz.blogspot.com
Är det här Juniors bästa vän?


Nej, men han är totalt biltokig, undrar vems (pappas) fel det är???
han paddlar ganska långa sträckor och fort går det.
igår lät jag honom bestämma vart vi skulle och ser man på:


vi kom hem till våra bästa kompisar och till Es bästis Ceddan (slump eller hittar han själv redan??? wow!)
Här har vi bästis kompisen.


som tydligen fick låna käraste ägodelen... BobbyCar...
och så var vi där en stund, sen på vägen hem fastnade vi här (igen):


och pappa skulle oxå gunga tydligen:


ovan taget i farten från en vanlig gunga brevid.
Sen har jag väl skämt bort honom med "LASS"


och så var vi hos faster o hälsade på härom dagen:


här är farmor, kusin Irma och E:
undrar vad de pysslade med?


mat kanske.
Här är en favorit i repris (om
man lämar dörren öppen mer än 10sekunder):


och så säger han "Hejdå"



Hn gillar pappas fina bil :-) och det gör pappa oxå... Audi quatwrooom...
-
Annars då?
Jodå, jag har gott om opublicerade bilder, för jag har på två år tagit 4200 mobilbilder och 10000 vanliga kamerabilder/filmsnuttar :-) så här kommer några till:

---=== Posted using my iPhone-app :-) ===---

Inga kommentarer: