torsdag 2 december 2010

Vargavinter... -23 grader... BURRR.....

Hallå, här har vi lilla jag igen! Igår var det hela -23 grader när jag åkte till jobbet... tur man har motorvärmare (på gamla volvon i alla fall)... så den fick det bli.Jo man har ju två bilar. Så jag måste väl sälja den gamla snart. Men det var ju inte det jag skulle blogga om utan om:
VINTERN ÄR HÄR! Och inte dåligt heller...
Igår var jag ute och gick på lunchen lite. SKITKALLT!Och vara ute och åka bil, det är ju galet. Livsfarligt halt. Men jag har klarat mig hittills...
Facebookarna får väl kolla in min riktiga blogg någon gång också. För den finns på http://bubbenz.blogspot.comNehej, nu ska jag väl blogga om något annat, så då får det bli ett nytt inlägg...

1 kommentar:

Stefan sa...

MÖSSA!!! Man har mössa på sig om man är ute och går i 23 minusgrader. (nu bor vi i stan :))