söndag 10 oktober 2010

Jotte Jottis Lilla Gubben... har blivit "intensiv"... =)

Jotte Jottis Lilla Gubben... har blivit "intensiv"... =) oj förlåt, frisk menar jag! Lilla gubben! Oj vilken en energi han har fått... nu går han på turboladdning av pencillin och får turbo-mycket energi... uj uj uj...Ikväll så var "farmor" min mamma alltså, här och hjälpte till lite. Skulle sätta upp lite lister i köket, det sista på köket... (jo det är väl en stund sedan, men idag tog jag mig tid och köpte lite lister i alla fall).
Men hur många fick jag upp då?
hrmf.... eh.... nu ska vi inte överdriva det där med plural allt för mycket..Puh... både farmor och jag är alldeles slut, och bara en list fick jag upp... så kan det gå...Nu har han precis somnat, men nu är jag för trött för att spika upp fler lister.

3 kommentarer:

Angela sa...

Jag förstår inte riktigt tycker ni att Elliot är intensiv?? DÅ ska ni vara med under hela dagen för att se när han har all energi man kan ha efter nattens sömn ;-)

Marlene ♥ sa...

sötis då. =) kladdig om munnen å allt

BUBBEN sa...

Ja visst är han söt! Lilla Elliot är snart 10 månader =)