lördag 17 april 2010

Junior är sjuk!.. 38 graders feber..

Stackars junior har 38.1 graders feber idag...
Stackarn är sjuk. Och mamma är inte hemma, utan nere på stan och shoppar kläder.
Ja, hoppas han blir lite bättre snart lilla stackarn.

Plockade av lite kläder i ett desperat försök att försöka kyla ned honom lite.
Vet inte riktigt om det funkar, men man kan ju alltid försöka i alla fall.
Man vill ju inte att han ska åka på någon lunginflammation istället.
Nu väntar jag på att det ska gå 2 timmar till så jag kan pilla i honom lite mera panodil för att sänka febern lite (och hoppas den inte hinner gå upp en grad innan dess)...
Kinkig är han stackarn också, men det förstår man ju..

2 kommentarer:

BUBBEN sa...

Det var ju till och med 39.2 grader... stackarn, skönt att han är bra nu. Och så blev jag också sjuk ett par dagar, himla illa planerat då jag var dålig på hans dopdag... men men, han blev ju döpt också, och var är den bloggen? Dags att knåpa ihop den nu!

BUBBEN sa...

Ni kommenterar lite dåligt tycker jag... :(