lördag 13 mars 2010

MELODIFLÄSKIVAL igen... Oh, nej...

Jo, jag får väl erkänna, har inte brytt mig speciellt mycket om årets bidrag, bara slötittat lite...
Inte blivit jätteimpad av så många.
Några blänkare, få se hur de klarar sig nu i finalen.
Nu är det rösning från alla... hur ska det gå...
OJ OJ OJ så spännande...
Jahapp, så var det klart. Jodå, så kan det gå, inte mitt första val kanske, men visst, är hon är väl lite bra. Grattis Anna, nej, gillar inte riktigt hur hon sjunger, hon använder alldeles för mycket vibrato, på fel ställen också.
Och framför allt, alldeles för kraftig amplitud på vibratot. Så nej, tycker inte hon är så bra. Tror tyvärr inte hon har så stora chanser i den riktigt ojrofinalen i norge.
Nej, nu får jag skärpa mig, och blogga lite mera med bilder istället.
--- Over and out ---

3 kommentarer:

Stefan sa...

Ja mera bilder (på köket).
Tur att Salem Al Fakir inte vann, han var för jädra dålig.

Malin sa...

Eller hur! Köket! Köket! Jag tyckte Anna var bäst, vem hejade du och frun på?

BUBBEN sa...

Angela var inte ens hemma och kollade... men hon hejade på Andreas Johnsson. Själv vet jag inte riktigt. Lite halvbra bidrag i år.
Darin - inte hans bästa,
Pernilla - nej, för klämkäckt,
Andreas - klart bättre
Timotej - jo visst, lite annorlunda men ganska bra, och fruktansvärt irriterande för slingan fastnar i huvet...
Jessica - lite för lugn kanske
Ola - hyfsat bra låt med
Al Fakir - riktigt bra låt
Eric Saade - nästan bättre
men låten Anna sjunger är jättebra, hon kan bara inte sjunga... (Vibrato-i.i.i-i.i.i.i.i.i.e.e.e.e.e.a.a.a.a.a.a.ii.i.i.ii typ... (läs punkt som uppehåll)
---
KÖK, nej det kommer en komplett bildserie när det är klart, för jag vill ge en TADA... en riktigt WOW-upplevelse... så ni får vänta, men det blir sjukt bra.. (tror vi)