onsdag 6 januari 2010

Juniors fösta 17 dagar!

Hej, jag heter Elliot och det här är de 17 första dagarna i mitt liv!

Dag 0: Dagen jag föddes, här är jag hela 3 minuter gammal...
Ja, eller i alla fall 3 minuter sedan de lyfte mig ur mammas mage. =)

Dag 1: Här är jag 1 dag gammal

Dag 2: Kvar på sjukhuset, men ikväll kanske vi får åka hem.

Dag 2 fortsättning: Vi fick komma hem till jul

Dag 3: Julafton, redan, och jag som bara är 3 dagar
men tack för att ni firar min födelsedag så stort!

Dag 4: Juldag? nej, jag sover istället

Dag 5: Idag fick jag vara ute på min första tur i barnvagnen

Dag 6: Gäsp, jobbigt att leva, bäst jag vilar lite

Dag 7: Pappa tycker jag om

Dag 8: Nej, det är så ljust här i fönstret, bara för man är lite gul, vadå gulsot?

Dag 9: Håller pappas hand, det känns tryckt

Dag 10: Hej, jag heter Elliot!

Dag 10 fortsättning: Happy new year...
...någon som kommer ihåg mig???

Dag 11: Gillar mamma också

Dag 11 forts: Farmor samt Pappa som matar mig,
mums, eller jag menar lunch

Dag 12: Idag öppnade jag mina mörkblå ögon lite mera än innan
Undrar om de ska bli bruna som pappas ögon,
eller om jag får behålla mina blå som mamma?

Dag 13: NEEEEEEJJJJ, jag VILL INTE BADA!!!

Dag 14: Minus 19 grader ute, bäst att stanna inne

Dag 15: Ett elände att åka runt i bilen och träffa en massa folk.

Dag 15 fortsättning: Åka vidare till gammelmorbror Rune

Dag 15 fortsättning: Och vidare till Sanna och hennes familj

Dag 16: Idag lyfte jag huvudet mag-liggande...

Dag17:


Nej, nu har jag inte tid med er, ska spela av farsan alla pengarna... =)
ALL-IN DUDES

4 kommentarer:

Laila sa...

AAAHHHH.... Jag tror jag dör! Sicken liten sötnos du är Elliot.

PS. Vann du över pappsen? Jag hejar på dig!

Malin sa...

GULLUNGE!!!!

katrin sa...

Vilken Gull Plutt!
Önskar er all lycka med Elliot.

BUBBEN sa...

Tack Tack, jo han är VÄRLDENS SÖTASTE, vilken tur vi hade ;-)